sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Viikonlopun puuhastelut

Meinasin otsikoida, että "Today I've been mostly...", mutta arvelin, että se vitsi ei uppoa jos jengi ei muista The fast Show'ta (ja minä en muista, mikä se oli suomeksi). ;)

No niin, asiaan. Ihana keväinen viikonloppu. Niin lämmintä ja mukavaa oli eilenkin, että aion tänään istuttaa gladioluksen sipulit niihin uusiin isoihin ruukkuihin. Samalla voisi vähän kylvää kevätlannoitetta nurmikolle. "Ryytimaassa" on vielä viimeinen lumitömpäre kun se on pihan varjoisin kohta, mutta eiköhän sekin siitä sula. Meillä oli perjantain aikana satanut 24 mm vettä. Se on aika paljon yhdelle päivälle se.

Viikonloppu on mennyt normaaleja latujaan. Hiiriolkapääkin on ollut sen verran parempi, että olen voinut viettää aikaa kutimeni parissa. Tällä hetkellä on työn alla tällainen peitto:

Kiva ja helppo tekele. Pystyy hyvin katselemaan töllöä samalla kun kuvio on tarpeeksi simppeli ja palmikkokin kiertyy vaan yhteen suuntaan. :)


Kutomisen lisäksi olen toki taas tarkastellut tiluksiani. Krookuksia on kukkapenkin reuna täynnä. Lisääntyvät pirulaiset kuin kanit suorastaan. ;)


Eli tämä oli se kuva, jonka lupasin jo joku päivä sitten, mutta nyt ne olivat kauniisti auki kohti aurinkoa.
Lisäksi vihdoin ja viimein se kaktuksen kukka avautui. Valkoinenhan se on kokonaan, kuten veikkailin.

Ja näistä kuvista voittekin sitten myös päätellä sen, että olen käytellyt ahkerasti kännykkäni kameraa.


Ikkunatkin pitäisi pestä, mutta taitaa jäädä tuonnemmaksi. Onneksi minulla on siihenkin hommaa oma laitteensa kun kerran olen tällainen vimpainten ihailija. ;)


Pihakalusteet kuitenkin roudataan paikalleen tänään ja samalla korkataan se grillikausi. Varta vasten ostettiin vähän makkaraa ja halloumi-juustoa. Mutta ensin katellaan formulakisa loppuun.

2 kommenttia:

  1. Mä kykenen just ja just antamaan anteeksi, kun postaat tollasta "tää neulosmalli on niin helppo, että sitä voi tehdä lapsikin/ unissaan/ kännissä/ koomassa jne. jne.", koska itsekin olen sortunut muotibloggaukseen. Muuten toi olisi törkeää perskätisen käsityöihmisen kiusaamista. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin, että tästä tulee jotain sanomista! Otin kuitenkin tietoisen riskin. :D

      Ja hei, tämähän oli samalla melkein sisustuspostaus... Vihersisustusta ja toihan on sitten sohvan kantilla köllivä torkkupeitto kunhan valmistuu. Joten hyi mua! ;)
      Jokaisella meillähän on se joku luuranko kaapissa. Sun on nyt se muotipostaus ja mulla tämä. Jäätkööt näihin sitten nämä harharetket. ;D

      Poista