maanantai 17. maaliskuuta 2014

Nuttura

Enpä voi väittää olleeni koskaan nutturatyyppi. Pitkien hiusten aikaan pidin niitä vapaana tai sitten kietaisin jonkun sortin ponnarille. Joskus harvoin väkersin jonkun onnettoman nutturan kieli keskellä suuta.

Minussa on aina ollut sellainen vika, että en ole osannut omia hiuksiani mitenkään erityisesti laittaa. Ja se onkin sitten vähän ristiriitaista kun sitä tukkaa on siunaantunut sen verran, että pitkästä versiosta olisi varmaan saanut ihan loistokkaita kampauksia jos olisi osannut... Jotenkin se käden ja silmän koordinaatio peilin kautta ei vaan meikäläisellä toimi, ei sitten millään. Meikkaamisenikin on hyvin yksinkertaista enkä saa "arkimeikkiin" koskaan kulumaan viittä minuuttia kauempaa. Tai no, kymmenen, mutta siihen sisältyy jo hampaiden pesu ja hiusten vahaus.

JälkiJuttu:
Viikonloppuna se sitten iski se helvetin takatalvi. Lauantaiaamuna oli maa valkoisena ja lisää tuppasi melkein koko päivän. Tänä aamuna oli pakkasta 12 astetta! Perkele... Nyt on onneksi nollassa ja aurinko paistaa, ja huomiseksikin luvattiin suojasäätä, joten eiköhän se tästä vielä iloksi muutu.

4 kommenttia:

  1. Mulla on ollut lyhyttä ja hyvin pitkää ja kaikkea siltä väliltä. Se oli ihan satua, että sitä pitkää tukkaa muka laittais sitten jotenkin hienoille kampauksille. HAH. Ponnari jos mitään. Mutta unelma eli...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan. Mulla on kanssa ollu kaiken mittaista tukkaa ja taisi olla tasan kerran mulle tehty kampaus (rahalla sekin), omiin häihin.
      Että ihan yhtä helppo mulle on tää lyhyt kuin se pitkäkin tukka, etu on siinä, että kuivuu nopeammin pesun jälkeen. ;)

      Poista
  2. Mulla oli kouluaikana pitkät hiukset, joita pidin aina kiinni. Myös nutturalla. En kyllä enää ryhtyisi siihen ruljanssiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapsena äiti letitti mun hiukset joka päivä ja niinpä sitten kun itse sai päättää, niin pidin hiuksia aina auki.
      Olin myös "hiusjojoilia" eli kasvatin pitkät, sitten pätkäisin ja olin vähän aikaa mallia klani ja taas ryhdyin kasvattamaan. Nyt en kyllä enää aio vaivautua, tällä mennään. Ja kun pärstään ei sovi mikään polkkatukka niin sitten käydään tiheämmällä välillä karvarin juttusilla. :)

      Poista