keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Ei mulla muuta

Työviikko on alkanut ihan päin puuta ja peetä. Tuntuu siltä ettei mikään onnistu ja vielä vähemmän huvittaa työnteko. Että jos pomo lampsisi byrooseen kysymään, että mikä on, niin vastaus luultavasti kuuluisi: "Eniten vituttaa kaikki!"

Noh, työpäivän aikana keksin sen seitsemän asiaa, mistä avautua, urputtaa ja valittaa täällä blogissa. Mutta arvatkaas! Nyt kun olen ehtinyt kotiin ja hoitanut koirien ulkoilun & ruokinnan, niin en muista enää yhtäkään niistä miljoonasta asiasta, jotka päivällä tulivat mieleen!

Että sori, avautuminen jää nyt toiseen kertaan. Taidan painua kutimeni ääreen pohtimaan, että mikä se nyt oli kaikista vittumaista, mikä tuli mieleen.

Niin no, yhden asian muistin nyt. Siis mitä jär-ke-ä on roudata seitä jostain Pohjois-Atlantilta Kiinaan kalatehtaaseen jalostettavaksi ja sieltä sitten tänne??? Siis juu, ymmärrän, että pikku-kiinari tekee sen todella halvalla verrattuna länsimaiseen kollegaan. 
Mutta sen sanon, että onneksi mä en osallistu näihin kinkereihin, sillä olen kala-allergikko. Eli voin siis rauhassa jatkaa ekoterrorismiani yksityisautoilulla sillä välin kun te muut mutustatte niitä kalapuikkoja tai mantelikalaa (vai mitä se ällöttävän näköinen valkoinen mössökalasapuska on).

Soromnoo! Tuun sit takas kun muistan, että mitä mulla oli urputettavana. Että ei mulla muuta tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti