keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Ensi kerralla

Kun olen aikeissa ostaa Sensain 38° -ripsiväriä, niin muistuttakaa minua, että ei kannata.

Lankesin taas taannoin siihen ansaan. Ja vaikka itse ripsiväri on oikein hyvää (voi salaa itkeä tirauttaa eikä narahda kun ei tule pandameikkiä), se tuubissa oleva harja on ihan perseestä. Oikeasti. Tai sitten en osaa käyttää sitä. En saa harjaa ulos tuubista ilman, että siihen jää noin kilo ripsaria. Ja jos siitä sutii menemään, niin sitten se kilo on ripsissä ja näyttää karseelta.

Eilen sitten nöyrryin ja ostin marketista uuden ripsivärin paremmalla harjalla, mutta huonommilla itkuominaisuuksilla. Ja se Sensai on käytännössä käyttämätön... Viikon ehkä tuhersin sen kanssa ennen kuin meni hermo. Olen siis kamala tuhlaaja. Nyt se ei-niin-edullinen Sensai sitten kökkii tyhjän panttina peilikaapissa kun käyttelen tyytyväisenä halpismerkkiä.

Miksi en ikinä opi? Tai paremminkin, miksi en ikinä muista!? Kuvittelenko vaan, vai mahtoikohan siinä aikaisemmin olla parempi harja?

JälkiJuttu:
Paastoilussa tulee huomenna seitsemän viikkoa täyteen (tarkistin kun yksi työkaveri kysyi kuinka kauan on jo mennyt). Yhdet housut lököttävät selvästi ja ovat mielestäni numeroa liian suuret... Ehkä tästä on jotain vähitellen ilmenevää hyötyä kuitenkin. Ensi viikolla jääkin toinen paastopäivä suosiolla väliin kun en halua lomareissulla moista pingotusta harrastaa. 

15 kommenttia:

  1. Ja just 38 on se mun suosikki ! Eläköön erilaisuus !! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! No on mustakin se itse tökötti hyvää, mut se harja on ihan perseestä. ;D

      Poista
    2. Tänä aamuna oikein kiinnitin huomiota siihen harjaan, kiitos sun. :D Se on pieni se harja ja se on musta etu, koska pääsen sillä ihan ripsien tyveen 'töpöttelemään'. Ei tarvitse enää erikseen rajailla, kun ripset näyttävät tuuheammilta sieltä tyvestä. (Ja mä en TOD ole mikään mestarimeikkaaja !! :D)

      Poista
    3. Heh! Ja mulle se just on ongelma kun siihen jää kauheet kökkäreet! :D
      Eikä onnistunut tuo ehdotettu harjan vaihtokaan. Nimittäin se L'orealin harja (ja tuubi) on tietty pidempi kuin Sensain... Hmph.

      Mä käytän kyllä rajaustussiakin, sekin merkkiä Sensai, mutta se onkin ihan loistava ja sillä saa hienon, tarkan rajauksen aikaiseksi. Ja vielä täyttömallikin eli luontokin kiittää (tuskin, mutta voin kuitenkin kuvitella niin ;) ).

      Poista
  2. Kippaa ne Sensait sinne halpispurkkiin ja päinvastoin? Selviää onko ongelma harjassa vai koostumuksessa vai missä... Tai ehkä voit vaihtaa vaan harjat päikseen? Mulla on nyt kohtuullisen vähän kokemusta näistä ongelmista, että en tiä miten relevantteja ehdotuksia tässä heittelen hatustani, mutta tommosta mielikuva-askartelua tuli mieleen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purkinvaihto ei onnistu, mut tota harjanvaihtoa voisi kokeilla. Ei paskempi idea, kiitos. :)

      Poista
  3. No ainakaan niissä ripsareissa ei voi olla niin suuria laatueroja, kuin mitä hinnat antavat ymmärtää. Samaa paskaa kaikki tyynni. Mitä nyt jossain joku parempi harja tai ehkä vähän huonompi. Onko ne kierteet muuten standardimitoitettuja, että voisikin käyttää toisen ripsarin harjaa toisessa purkissa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toiset on paksumpaa tököttiä kuin toiset. Suurimmat erot lienevät juuri harjoissa ja pakkauksen ulkonäössä ja -muodossa.

      Tosiaan, harjanvaihtoa kokeilen, kuten Kasbach jo edellä ehdotti. Kierteiden sopivuudesta en tiedä, mutta testataan. :)

      Poista
  4. No voisentään ja mulla on sama ongelma 41:sen kanssa! Se harja ei pelkästään vedä kaikkea sitä tatinaa tuubista vaan pyöräyttää siitä ns. sisäkumin ulospäin ja hei arvaa onko mun jakkupuku möhnässä? ;D

    Oikeesti rakas -S- mä koitan ymmärtää sun ongelman sillä tiedän sen olevan varmastikin kurja juttu mutta en voi sille mitään että kävelen peilin eteen, vedän housut nillkoihin ja katson kikkelbergiäni kiittäen Taivaan Isää sanoilla:"Hyvä hyvä, mä olen mees eikä mulla ole ripsariongelmii ees! :D

    Jaksamista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks oo hyvä, että joskus nämä naiselliset ongelmat ja ärsytyksen aiheet ovat näin pieniä? ;)
      Tosin tässä jutussa on fyrkkaa kiinni, joten...

      Äläs ny! Monella nykyisellä metroseksuaalimiehellä saattaa olla isokin ripsariongelma! Suorastaan elämää suurempi. ;-P

      Jaxuhalit sullekin ja pusuja! ♡ ♥ ♡ ♥

      Poista
    2. Ihan uteliaisuutta on pakko kysyä paljonko tuo 38 maksaa sillä eikös meikit ole aika hintavia suhteessa sisällön määrään?

      Poista
    3. Peppisheppikselle tiedoksi: mä olen ostanut tuplapakkauksen 38:a hulluiltapäiviltä yhteishintaan n. 30 euroa. Kyllä, litrahinta on kova, mutta kun tuolla 30 eurolla saan vuoden jokaiseksi päiväksi tummat ripset (teidän miesten iloksi) vasikanvalkoisten sijaan, niin kyllä se hintansa haukkuu siinä missä muutkin turhakkeet. Eikä lähde pois pienistä nauruista tai suurista itkuista. Tai toisinpäin.

      Poista
    4. Nollishan se jo vastasikin. Mutta jos ihan "listahinnalla" tuota kolmekasia ostelee, niin hyvän matkaa yli kakskymppiä on hinta tuubilta kun halpisripsarin saa siihen 11 tai 12 egeen.
      Yleensä yritän ostaa moiset ylellisyystuotteet alennuksesta tai matkoilta. :)

      Poista
  5. Mulla tökkii siinä 38:ssa se kuumalla vedellä poistaminen, mää kun pesen naaman viileällä. Muuten on yks parraimmista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta! Meikäläisen käyttämä silmämeikinpoistoainekaan ei siihen pure, ainoa on tosiaa se liian kuuma vesi.
      Joo, ei tartte ostaa enää. ;)

      Poista