perjantai 30. syyskuuta 2011

Per-jan-TAI!!

Siinä ne tärkeimmät! :D
Jotenkin ollut ihan hir-vit-tä-vän pitkä työviikko, siis niinku *puuh*. Siksi iloitsen kovasti, että on perjantai ja olen jo kotiutunut töistä *jee* ja aurinko paistaa ja on ihan kesäkeli! :)


Ei muuta kuin lenksulle rekkujen kaa ja sit pihalle nauttimaan viimeisestä (siis todennäköisesti) kesäillasta. Piti oikein käydä hakemassa grillattavaa.


Nii, siippa kotiutui työreissustansa eilen ja ei tod. tuonu tulkkareita. En tiedä miksi olen pettynyt, koska pitäishän mun tietää, että aina käy näin. Oon silti ja pakotinkin sen sitten ostamaan pullon Keltaista leskeä, jonka aion korkata tänään. ;)
Tai kai mun vaan pitäis olla tyytyväinen, että se tuli kotiin eikä jääny sille tielleen, vai...? Ärsyttää silti.


Eli lyhyestä virsi kaunis, nyt viikonlopun viettoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti