torstai 28. marraskuuta 2013

Hakusanojen kertomaa, vol. jotain

Pääni on normaalia tyhjempi, joten turvaudun pitkästä aikaa hakusanoihin, joilla tänne on eksytty.
Pitäisi varmaan kirjoitella jotenkin roisimpaa tekstiä kun hakusanoissa ei vilku yhtään tissiä, kikkeliä tai persettä. Harmi, niistä olisi voinut saada keskustelua aikaiseksi näiden tylsien tavissanojen sijaan.

Mutta näillä mennään, mitä on. Viime aikoina tänne hulluuden lähteelle on eksytty mm. tällaisin hakusanoin:

vaatimattomuus kaunistaa
No niinhän sitä sanotaan. Vaan omakohtaista kokemusta minulla ei ole kun olen siniveristen huonetta ja sukua, joten en ole kovin vaatimaton. Kaunis toki olen, sitä älköön kukaan epäilkö! ;)

campylo 
No se on se. Se karmaiseva bakteeri, joka minua piti kourissaan vuoden alussa. Kiitos etelänmatkailun. Kävinhän ihan Tallinnassa asti... Vaan normaalisti tämän kuulemma parhaiten helpoiten todennäköisimmin saa Egyptistä ja sieltä suunnalta. 

näytelmä ansa elannon 
Kyseessä lienee Elannon näyttämöllä pyörinyt näytelmä Ansa. Se, josta karkasimme ensimmäisen puoliajan jälkeen... Juu, hyi meitä! Pahoja ja kulttuuria ymmärtämättömiä ihmisiä. 

päähän sattuu kun yskii 
Niin voi joskus käydä etenkin jos on jonkun aikaa kestänyt flunssa ja kunnon hakkaava yskä. Mutta jos tämä on pysyvä olotila, niin mene hyvä ihminen lääkäriin! Mitä sä täällä netissä etsit diagnoosia? Hullu. 

raittiin ilman myrkytys 
No se on se olo, mikä runsaasta ulkoilusta tulee. Rento ja raukea, usein nälällä höystetty. Ihan miellyttävä olo ainakin minun mielestäni. 

suomen huonoin kuski 
Tätä sitä jaksetaan etsiä koko ajan. Eikös siitä ole jo vuosi kun se ohjelma tuli? Vai jo kauemmin? Muistan, että se tuli ensin maksukanavalta ja sitten myöhemmin joltain ilmaiskanavalta. Olisi ihan hauskaa jos tälle tehtäisiin jatkoa, vaikka ohjelmaa seurasinkin kauhunsekaisin tuntein. Ihan oikeasti pelottaa ajatella, että ajelee liikenteessä tuollaisten kanssa...  

tehdään jämälangoista 
Tehdään vaan. Mitäs tehdään? Jos jämälankoja on enemmänkin, niin niistä voi tehdä vaikka riemunkirjavat villasukat tai munanlämmittimen. Virkkaustaitoiset (en siis minä) voivat virkata pannunalusen tai pipon.
Minulla muuten on jostain saatuna kudottuja (eli neulottuja) patalappuja ja täytyy sanoa, että ne ovat maailman huonoimpia. Jos haluaa etteivät näpit pala, pitää niitä olla kolmet päällekkäin... Mieluummin käytän kaupasta hankkimiani toppaversioita. Kudotut olen säilönyt... ööö... jonnekin hyvään talteen.  

turkiskuoriainen koiralla 
Kyllä mä vähän huolestuisin jos mun elävästä koirasta löytyisi turkiskuoriaisia... Käsittääkseni pesiytyvät vaan kuolleisiin elukoihin eli taljoihin, mutta saatan olla väärässäkin. Pitänee tarkistaa jostain, vaikka intternetistä. ;)

Kestosuosikki hakusanoissa on edelleen Hengenvaarallinen saalis. Ja mikäs siinä, hyvä ohjelma, edelleen.

4 kommenttia:

  1. Teidän korkeutenne täytyy päästä pyhä viha valloilleen ja kohdistaa se johonkin tiettyyn ihmisryhmään, niin huomaatte hakusanojen muuttuvan perin mielenkiintoisiksi ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö armaani, olen jollain tapaa vikaantunut! En ole pitkään aikaan tuntenut mitään sellaista Aitoa Pyhää Vihaa, joka tasaisin väliajoin normaalisti sisimmästäni kuohahtaa. Apua... :-/
      Eilen kuohahdin ihan pienesti vain demonstroidakseni eräänkin ihmisen (typerää) toimintaa, mutta se siitä.

      Pitäisköhän lähteä johonkin retriittiin eheytymään? Luostariin?

      Poista
  2. Noita diagnoosin hakijoita minä en kyllä jaksa ymmärtää mutta ilmeisesti olen vähemmistöä, siinäkin asiassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan yhdessä vähemmistöä.

      Mulla on tuttavapiirissäkin niitä, jotka ihmettelevät jotain omaa oirettaan ja kuukkeloivat henkensä hädässä mahdollisia (tappavia) selityksiä oireilleen. Hulluja...

      Poista